середу, 1 грудня 2010 р.

Пруднікова Віолета


Як тільки мої друзі чують моє ім'я вони відразу уявляють веселу та енергійну дівчину. А я себе асоціюю з веселкою, тому що вона різних кольорів. Так і я, можу бути то веселою,то енергійною, сумною, засмученою, життєрадісною, бурхливою.
Також я асоціюю себе з головним персонаж однойменної історії «Пеппі Довгапанчоха» . Вона весела, справедлива, дружелюбна, винахідлива, щедра, смілива і просто чудова людина. Звичайно мені ще є чому в неї вчитися, але в цілому я трішечки схожа нанеї.
Якщо мені запропонують знятися в кіно я б захотіла зіграти королеву Єлизавету (вона ж пірат) Кіру Нейтлі, яка зіграла роль в фантастичному фільмі «Пірати Карибського моря».
Як рослина мені говорили, що я схожа на герберу, тому що:
 по-перше – це моя улюблена квітка.
 по-друге – вона тендітна на вигляд, але має міцний стержень.
Як тварину я себе асоціюю з білочкою, тому тому що вона дуже прудка.

Немає коментарів:

Дописати коментар