середу, 1 грудня 2010 р.

Латюк Сергій

Коли я мрію про майбутнє, то асоціюю себе з кваліфікованим програмістом. Таким, що досконало володіє кількома мовами програмування і здатний придумувати алгоритми для написання складних програм. Я хочу навчитись створювати програми для управління роботами, або програми,що моделюють поведінку живих істот. Такі програми можуть використовуватись, наприклад у комп'ютерних іграх або в різних симуляторах.
Я дуже люблю грати у футбол. Також я дуже люблю дивитися футбол по телевізору. Під час перегляду футболу я спостерігаю як грають інші гравці. Деякі гравці часто роблять класні фінти. Коли на наступний раз я граю у футбол, я намагаюся повторити їх. Іноді я починаю асоціювати себе з деякими гравцями. Часто це Роналдіньо. Його гра подобається мені найбільше. Він може обмотати 5-6 гравців, віддати хороший пас і фантастично забити гол. Асоціюючи себе з ним іноді я граю краще.

Немає коментарів:

Дописати коментар