четвер, 13 січня 2011 р.

Сіроштан Олександр

Я – людина. Я – індивід. Я народився в Україні. Я розмовляю українською мовою. . Я – українець. Як і всі інші люди що мене оточують, я живу, навчаюсь, маю безліч хоббі та захоплень.
Більшу частину часу я навчаюся. А вільний час, я проводжу з друзями. Їх у мене дуже багато. Це свідчить про невід’ємну рису мого характеру дружелюбність. Як і в кожної іншої людини в мене є й негативні риси характеру. Однією з цих рис є надмірна емоційність. Я спалахую через якусь дрібницю, і неможу вчасно зупинитись.
Я виріс в селі Балаклея, що на Черкащині. Це село з усіх боків оточено лісом. А оскільки батько працює в лісовому господарстві, мені доводилось часто бувати в цих лісах. І це справило на мене не аби-яке враження. Доречі свою майбутню професію я планую пов’язати саме з лісом.

Немає коментарів:

Дописати коментар