четвер, 13 січня 2011 р.

Цвєтнєнко Сергій

На смак і колір всі фломастери різні
З латинської Сергій – високий, високоповажний. Відомо, що ім’я дане дитині при народжені може впливати на долю чи характер людини в подальшому. Але в моєму випадку, я частково з цим не погоджуюсь… Хоча, можливо, ще не було відповідної нагоди побачити це.
Якщо б я асоціював себе з якоюсь твариною, можливо моєму характеру, стилю життя та світосприйняття відповідала б пантера. Вона спокійна, розсудлива, десять раз поміркує перед тим як прийняти якесь рішення, має відносно не великий круг спілкування, але в цей круг входять лише ті люди, яким я дійсно можу довіряти.
Я досить не проста особистіть. Для когось спілкування зі мною не проста річ, для когось це легше чим спілкування з своїм прототипом. Змінити мене фактично неможливо на когось іншого, але я легко можу вдосконалювати самого себе.

Немає коментарів:

Дописати коментар