четвер, 13 січня 2011 р.

Стоноженко Влад


«Якусь людину ти можеш знати майже досконало, а сомого себе можеш майже не знати».
З латині Владислав – це той хто володіє славою, я себе таким не вважаю. Я себе асоціюю з собакою. Інколи я можу «показати зуби» коли мені загрожуе небезпека , або коли мене доводять до сказу. Інколи я зовсім добрий  та вірний, але лише з тими людьми, яких я поважаю та ціню. Кажуть нібито я гарний друг, собака теж – ліпший друг людини, проте я цього не можу знати напевно.
Інколи навіть проявляються риси «Лева», коли я вимушений виступати на публіці перед великою аудиторією. Тоді треба проявляти серйозність, невимушеність та спокій.
Але все вище сказане може бути не зовсім достовірним, адже: «Якусь людину ти можеш знати майже досконало, а самого себе можеш майже не знати ».

Немає коментарів:

Дописати коментар